top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תNoa Salti

החברות שלי עם קייט

עודכן: 19 בפבר׳ 2019

אני וקייט בוש לא תמיד היינו חברות. גם אני כמו רבים אחרים בגילי, לא הבנתי מה הסיפור של האישה הזאת. למה היא שרה עם הקול הגבוה והמצחיק הזה? למה היא עושה פרצופים מוזרים למצלמה בקליפים שלה? ואיך לעזאזל למרות כל זה, היא אחד מהאייקונים הגדולים ביותר במוזיקה של שנות ה-80? השירים שלה שברו את מצעדי הלהיטים בבריטניה וגם בארה"ב, ועד היום היא נחשבת לאחת הנשים המשפיעות ביותר על עולם המוזיקה.

אז למרות שלא כ"כ הבנתי את התיאטרליות, ואת הבעות היתר שלה בכל קליפ, Runing up that hill (ועוד הרבה שירים שהתאהבתי בהם עם הזמן) הוא שיר שליווה אותי המון בגיל ההתבגרות שלי. עוד לפני שהתקבלתי למגמת מחול במקביל למגמת צילום בשני בתי ספר שונים, והייתי צריכה לבחור מה אני אוהבת יותר. (התשובה לזה כנראה כבר ברורה לנו היום...).

ועם השיר הזה, שהיה חלק משמעותי בפסקול הנעורים שלי, שנבנו לו אינספור כוריאוגרפיות בחדר שלי, החלטתי שמתישהו אני אעשה משהו. הצורך הזה התגלגל לי בראש כבר שנה-שנתיים מאז שאני צלמת, אבל לא ידעתי בדיוק מה, ידעתי שהשיר הוא הדלק הראשוני לכל הסיפור הזה, אבל לא ידעתי איך בדיוק אעשה זאת, ולאן אני אקח את זה.

יום אחד צילמתי לוק-בוק ללקוחה שלי, ושם פגשתי לראשונה את ואל, או למי מביניכם שמכיר אותה בשמה המסחרי - יוסי :) יוסי זימזמה כל היום שירים של קייט בוש, וביקשה שנשים לה אותה ב'יוטיוב'. ככל שהיום התקדם שמתי לב שמדובר פה בילדה בת 25 שמעריצה זמרת משנים בהן היא אפילו עוד לא נולדה. ואל יפהייפיה בקטע אחר, אבל זה לא הדבר הכי משמעותי אצלה. אם יצא לכם כצלמים או כמעצבים לעבוד איתה, אתם בטח יודעים שהדוגמנות היא רק דרך צרה ואפילו מתסכלת עבורה להביע את כל מה יש בתוכה. היא שחקנית ויוצרת מטבעה, ואם בחרתם כבר לעבוד איתה, כדאי לכם לתת לה לעוף. אתם רק תרוויחו מזה. כן, היא יכולה לעשות לוק-בוקים סתמיים, אבל זה בפירוש ביזבוז של נפש יוצרת, שאם תכוונו אותה היטב, ותתנו לה את המקום שלה להיות חלק משמעותי בדבר הזה, אתם רק תרוויחו.


פתאום הרעיון שלי לעשות משהו שקשור בקייט בוש, היה נראה כל-כך מובן מאליו. זרקתי ליוסי עוד באותו יום שאני רוצה לעשות איזה פרויקט צילומים שקשור בזמרת, והיא, בלי להסס אפילו לשנייה הצביעה בהתלהבות על עצמה כמי שהיתה רוצה להשתתף בפרויקט הזה.

עברה כמעט שנה מאז שהעליתי בפניה את הרעיון ובקיץ האחרון הפרויקט הזה יצא לפועל, בלי הרבה אמצעים, אבל עם המון תשוקה והתלהבות.

עם צוות מדהים של בנות שחלקן מלוות אותי בעבודות מסחריות, ופרויקטים אישיים אחרים פה ושם, ולמרות שאף אחת מהן לא ידעה מי זו קייט בוש לפני-כן :) הרמנו את הפרויקט האישי הזה, שהעביר אותנו קצת טלטלות ואתגרים. אבל נהנינו מכל רגע. והתוצאה לפניכם בתמונות ובסרטון המצורפים.


*אם מעניין אתכם לראות מה קרה מאחורי הקלעים, מורני (המאפרת) הכינה סרטון מנקודת המבט שלה.

מעניין? לחצו כאן.


*אם מעניין אתכם לראות את הקליפ שעומד מאחורי כל תמונה שצילמנו, לחצו על התמונה עצמה.


*רוצים לראות קליפ MTV וואנאבי? לחצו כאן.


*אם מעניין אתכם להיכנס לעומק של האישה המוזרה ושופעת ההשראה הזו, הנה סרט מדהים.













Dress & Mask by Daniel Meriash


צוות יקר, בנות יקרות, אם זה לא היה ברור אתן מדהימות, ובלעדיכן זה לא היה קורה:

ואן שריקי - בימאית תנועה, כוריאוגרפית ואישה כישרונית ומדהימה בפני עצמה.

אילנה גל - סטיילינג, עוזרת יצירתית, נפשית, מנטלית ורוחנית בפרה פרודקשן, ושקטה כמו דג בימי צילום.

מורן שרון וולך - מאפרת, שותפתי לפשע מזה 4 שנים בכל השיגעונות שלי, ושותפה להתרגשויות וההצלחות המשותפות שלנו.

דנה וינשמן - מעצבת שיער מהוללת שאספתי מאחת הלקוחות האהובות שלי, וגיליתי שהיא כישרון שקשה למצוא בתעשייה הזו, ובעלת וריד מרוקאי בשליטה רוב הזמן.

יוסי - דוגמנית יצירתית ונפש אמנותית.





מעצבים מופלאים שסמכו עליי שלא אקרע להם את הבגדים, ואנשים טובים באמצע הדרך:

גדי שריקי - מצולם משני





373 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page