top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תNoa Salti

סיון כהן

- הפנים שמאחורי המותג -


סיון כהן היא בעלת המותג המפוצץ באסטרוגן SIVIK. שמלות ועיצובים מיוחדים וקלילים לאירועים. העיצובים של סיויק משדרים המון קלילות ונשיות. לא תמצאו אצלה שמלות ערב כבדות, אלא שמלות עם עיצוב נקי שלרוב מדגיש את קו המותן הנשי. גם חליפות סאטן, ואוברולים שתמיד מחמיאים לגוף.

עם סיון היה לי קל במיוחד. איך שיריתי את הקליק הראשון, זה כבר היה ברור שלסיון יש ניסיון בזה.

לא שהייתי מופתעת כי אני כבר עוקבת אחריה זמן רב, ומי שעוקב אחריה יודע שהיא המודלית העיקרית של העיצובים שלה, והיא עושה עבודה נפלאה. לא הייתי צריכה להנחות אותה בכלום. היא מיד ידעה איך להעמיד את עצמה ולאיפה להסתכל.

"אופנה עושה טוב בנשמה, אני יכולה להסתכל על תצוגות שעות. כבר מגיל קטן שעדיין לא היו אתרים ורשתות חברתיות הייתי צופה שעות בפאשן טי וי וחולמת בהקיץ על הרגע שאני אהיה שם."


צילום: נועה סלטי


איך הגעת לעיצוב אופנה?

"מגיל קטן ידעתי שאני אוהבת אופנה, תמיד התעסקתי בנראות ובסטיילינג, הייתי גוזרת בגדים ומחברת אותם מחדש לפי הויז'ן שהיה לי בראש וככה אחרי הטיול הגדול החלטתי ללמוד עיצוב אופנה בויצו , 4 שנים מאתגרות שנתנו לי המון ידע ולמעשה הביאו אותי לעסוק בזה היום.

אופנה עושה טוב בנשמה, אני יכולה להסתכל על תצוגות שעות. כבר מגיל קטן שעדיין לא היו אתרים ורשתות חברתיות הייתי צופה שעות בפאשן טי וי וחולמת בהקיץ על הרגע שאני אהיה שם. אופנה תמיד מעלה לי חיוך, עושה לי פרפרים בבטן ממש כמו בהתאהבות הראשונה, הרגע הזה שאת עובדת על דגם ואז הוא מוכן, המעבר מסקיצה דו מימדית לדגם תפור בתלת מימד זה הדבר הכי מרגש שיש."


מאיפה את שואבת את ההשראה שלך?

"אני אוהבת מאוד להסתכל על מעצבי על ועל תצוגות בשילוב הרחוב, אני חושבת שזה הכי מעניין לשלב היי פאשן ואופנת רחוב. בסיויק אני מאוד קשובה לגוף הנשי וחשוב לי שהלקוחה שלי תרגיש בעננים שהיא לובשת סיויק. ההשראה הכי גדולה שלי היא הנשים שאני פוגשת בחיי היומיום שלי."


מה היו החששות שלך לפני הצילומים? ואיך הרגשת לאחר מכן?

"רציתי לרענן קצת את התמונות לאתר, באתר יש סקשן שמדבר עליי ורציתי להראות את "הפנים שמאחורי המותג" ללקוחות וכמובן תמיד טוב שיש עוד תוכן לרשתות החברתיות. החשש העיקרי מבחינתי היו התקריבים. אחרי הצילומים הרגשתי מעולה, היה לי ממש כיף להצטלם כשאני יודעת שאחרי המצלמה עומדת מישהי שהיא קשובה עם אנרגיות טובות וגורמת לי להוציא את ההכי טוב שלי."


מה היית אומרת לנשים אחרות שמתביישות ומתקשות לעבור את המחסום הזה?

"גם לי היה מאוד קשה בהתחלה לעמוד מול מצלמה ובעיקר לדבר בוידאו. לקח לי לא מעט זמן להיפתח וזה דורש הרבה תרגול והפנמה שמי שצופה רוצה לראות אותי כמעצבת ובכלל לראות דברים שהם לא מושלמים, חיי היום יום , תהליכי עבודה, ובעצם כל מה שקשור למותג. אז הרבה תרגול מול המראה ומול המצלמה."


מה החלום הגדול?

"החלום הגדול הוא לעשות פאשן ויק יחד עם המעצבים הגדולים אבל נתחיל בלקבל הכרה כאן בישראל.. מרגישה שאני לגמרי בדרך לשם."


צילום: נועה סלטי


117 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page